Telefonul pacientului

Telefonul pacientului
14 august 2015 Printează articolul

Fiecare bucureştean care vrea să se informeze vizavi de ce drepturi are în calitate de pacient poate suna gratuit la TelVerde 0800.080.444, linie telefonică deschisă în cadrul campaniei “Drepturile pacienţilor: Pacienţii informaţi au parte de servicii mai bune.” Linia telefonică este disponibilă de luni până vineri, între orele 10,00-20,00. De asemenea, persoanele care au plângeri privind încălcarea vreunui drept de-al lor, pot să solicite, prin intermediului site-ului www.drepturilepacientilor.info, un punct de vedere avizat. Tot pe respectivul site sunt postate şi alte informaţii utile, precum Cardul naţional de sănătate, Asigurările private de sănătate, Tratamente Hepatita C etc. Campania a fost lansată de europarlamentarul Cristian Buşoi, fost preşedinte al Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate.
“Multe persoane, din discuţiile pe care le-am avut cu pacienţii, nu-şi cunosc drepturile atunci când solicită servicii medicale. Mă refer şi la dreptul de a fi informat cu privire la tratamentul care i se propune şi alternativele pe care le are pacientul din punct de vedere medical, ceea ce este esenţial pentru a alege în cunoştinţă de cauză.”, a spus europarlamentarul, la lansarea campaniei.

  Categorie:
adaugă comentariu

0 comentarii

Nu există comentarii !

Adaugă comentariu