Telefonul pacientului

by stiriAdmin | august 14, 2015 3:11 am

Fiecare bucureştean care vrea să se informeze vizavi de ce drepturi are în calitate de pacient poate suna gratuit la TelVerde 0800.080.444, linie telefonică deschisă în cadrul campaniei “Drepturile pacienţilor: Pacienţii informaţi au parte de servicii mai bune.” Linia telefonică este disponibilă de luni până vineri, între orele 10,00-20,00. De asemenea, persoanele care au plângeri privind încălcarea vreunui drept de-al lor, pot să solicite, prin intermediului site-ului www.drepturilepacientilor.info, un punct de vedere avizat. Tot pe respectivul site sunt postate şi alte informaţii utile, precum Cardul naţional de sănătate, Asigurările private de sănătate, Tratamente Hepatita C etc. Campania a fost lansată de europarlamentarul Cristian Buşoi, fost preşedinte al Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate.
“Multe persoane, din discuţiile pe care le-am avut cu pacienţii, nu-şi cunosc drepturile atunci când solicită servicii medicale. Mă refer şi la dreptul de a fi informat cu privire la tratamentul care i se propune şi alternativele pe care le are pacientul din punct de vedere medical, ceea ce este esenţial pentru a alege în cunoştinţă de cauză.”, a spus europarlamentarul, la lansarea campaniei.

Source URL: https://www.stiriutile.ro/telefonul-pacientului/