Ziarul Oglinda a reapărut pe piaţă, relansat după 14 ani

Ziarul Oglinda a reapărut pe piaţă, relansat după 14 ani
12 martie 2017 Printează articolul

După o absenţă importantă, ziarul Oglinda este din nou pe piaţă şi este relansat după 14 ani în varianta tipărită. În primul număr al publicaţiei bilunare, fondată în 1994 de Dan Diaconescu, a fost abordat şi subiectul Elodia, care a făcut istorie la OTV.

Directorul publicaţiei este Sorin Voinea, cel care a condus ziarul şi înainte de închidere, în 2003, când varianta tipărită a fost înlocuită de celebra şi controversata televiziune OTV a lui Dan Diaconescu.

Fostul cotidian Oglinda s-a relansat ca publicaţie bilunară în format mic, cu 24 de pagini color. Prima ediție a gazetei a fost tipărită într-un tiraj de 15.000 de exemplare, la preţul de 5 lei/exemplar.

Referitor la modul de finanţare a publicaţiei, Voinea subliniază că Oglinda este susţinută din sursele sale proprii.

“Am preluat de la Dan Diaconescu brandul. Sperăm că Dan Diaconescu va fi eliberat în toamnă. Deocamdată, cinci ani nu se poate implica în proiect. Va fi un fel de comentator de pe margine. Invitat să ne vorbească, poate, despre cărțile pe care le-a scris. Ziarul este bilunar, însă intenționăm să atragem fonduri europene și să-l facem săptămânal.”, a declarat Sorin Voinea.

Ziarul abordează subiecte generale de interes, fiind împărţit  în secțiunile Anchete, Interviu, Dosar, Reporter Special, Portret de artist, Social, Investiţii, Administraţie, Nutriţie, Cultură şi Sport-Turism.

Nu ne rămâne decât să le urăm bun venit colegilor de presă şi succes în ceea ce şi-au propus!

 

  Categorie:
adaugă comentariu

0 comentarii

Nu există comentarii !

Adaugă comentariu