Concurs profesional. Cum îşi face Poliţia Română publicitate

Concurs profesional. Cum îşi face Poliţia Română publicitate
12 ianuarie 2018 Printează articolul

Un concurs profesional este prilej pentru poliţie de-a se adresa opiniei publice şi iată cum îşi face Poliţia Română publicitate. În plin scandal al pedofilului cu epoleţi, Poliţia Română anunţă organizarea unui concurs pentru ocuparea a 770 de posturi. Specialiştii în comunicare din această instituţie încep mesajul legat de anunţ prin următoarea postare : „Ai auzit tot felul de lucruri îngrozitoare despre noi”.

Ce se caută

Concursul urmăreşte ocuparea unor posturi de poliţişti, dar şi în categoria personalului contractual. Înainte de toate însă, mesajul pe care Poliţia Română îl lansează arată că instituţia doreşte cu acest prilej să lanseze un punct oficial de vedere într-o chestiune extrem de delicată.

Mesajul Poliţiei

“Ştim că în aceste zile meseria de poliţist nu mai pare atât de tentantă. Ai auzit tot felul de lucruri îngrozitoare despre noi: un poliţist pedofil prins cu greutate de colegii lui. Nu avem noi cum să-ţi facem dovada, acum, că lucrurile nu sunt chiar aşa, dar îţi promitem că, şi în acest caz, cei responsabili nu vor scăpa.

Indiferent de ceea ce se spune despre noi în această perioadă, trebuie să ştii că, din echipa Poliţiei Române fac parte oameni pentru care nu contează decât aflarea adevărului, care nu au linişte până nu dovedesc că, cei care au încălcat legea, sunt acolo unde le este locul, în spatele gratiilor. Poate că nu suntem perfecţi, poate că avem multe defecte, dar cu siguranţă suntem profesionişti, iar rezultatele obţinute vorbesc de la sine.

De aceea, înainte de a lua o hotărâre dacă să accesezi sau nu unul din posturile scoase la concurs, gândeşte-te şi pune în balanţă dacă munca de ani de zile a unor oameni excepţionali poate fi ştearsă cu buretele de o persoană”.

Concluzie

Acesta e mesajul Poliţiei Române. Concursul în sine, despre care puteţi găsi detalii pe portalul instituţiei, pare a fi mai puţin important. El e mai degrabă prilejul pentru poliţişti de a comunica opiniei publice care e starea de spirit a oamenilor din acest domeniu într-un moment extrem de delicat.

 

 

 

  Categorie:
adaugă comentariu

0 comentarii

Nu există comentarii !

Adaugă comentariu