Ministrul Transporturilor s-a pus pe demiteri la Căile Ferate Române

Ministrul Transporturilor s-a pus pe demiteri la Căile Ferate Române
24 octombrie 2017 Printează articolul

Noul ministru al Transporturilor, Felix Stroe, s-a pus pe demiteri la Căile Ferate Române (CFR). Stroe este pus pe demiteri, atenţia sa maximă în acest moment fiind calată pe calea ferată. După ce i-a schimbat din funcţie pe directorul Regionalei Căi Ferate Bucureşti şi pe şeful Gării de Nord, azi a anunţat că îl va destitui şi pe directorul general al Companiei Naţionale de Căi Ferate, Marius Chiper.

Supărarea ministrului Transporturilor a venit după ce acesta a călătorit cu trenul de la Bucureşti până la Deva. Era un tren care traversează România de la est la vest, între Constanţa şi Arad. Trenul a ajuns la Deva, unde a coborât ministrul, cu o întârziere de aproape o oră.

O problemă veche

Că trenurile au întârzieri foarte mari în România, asta nu mai e demult o noutate pentru majoritatea călătorilor din ţara asta. Felix Stroe nu înţelege, de pildă, cum trenurile au întârzieri de zeci de minute pe linia între Bucureşti şi Constanţa, unde au fost realizate, în ultimii ani, investiţii masive în modernizarea infrastructurii.

„În legătură cu dl. Chiper, problemele întârzierii trenurilor nu sunt în primul rând datorită faptului că materialul rulant este învechit. Sunt datorită infrastructurii care provoacă aceste întârzieri. De aceea, dânsul astăzi a fost demis. Nu pot să înțeleg cum, de exemplu, pe calea ferată București-Constanța, în care s-au investit sute de milioane de euro pentru a fi modernizată și care este cea mai modernă cale ferată din România, într-o zi frumoasă, cu 20 de grade afară, trenul întârzie zeci de minute”, a spus ministrul Transporturilor. Ministrul a mai declarat că se va uita cu mai multă atenţie la CFR, în sensul că va solicita în Guvern fonduri consistente pentru îmbunătăţirea infrastructurii, implicit a călătoriei cu trenul. Poate reuşeşte şi nu va rămâne totul doar la stadiul de declaraţii, mai ales că până acum parcă a fost o acţiune concertată pentru dărâmarea Căilor Ferate Române. De altfel, CFR-ul a ajuns de tot râsul. Să vezi că între Bucureşti şi Constanţa  trenurile circulă cu doar 2-3 vagoane, poate 6 în sezonul estival, este hilar, în timp ce microbuzele circulă din 30 în 30 de minute, şi nu goale. Este clar că s-a dorit punerea pe butuci a Cărilor Ferate Române în detrimentul firmelor transportatoare particulare.

 

  Categorie:
adaugă comentariu

0 comentarii

Nu există comentarii !

Adaugă comentariu